طلایاب

Wiki Article

نمایش نتایج، همه اینها به وجود حسگر مغناطیسی در داخل دستگاه تلفن هوشمند بستگی دارد.

ارائه آموزش کامل و تست های متنوع به خریدار در زمان فروش و تحویل (تست ها به دست خود خریدار انجام می شوند) و تحویل همان دستگاه تست شده به خریدار

دستگاه های ایرانی که توسط شرکت های داخلی طراحی و تولید می شوند بر خلاف دستگاه های خارجی از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند.

علاوه بر این، می توانید عملکردهای برنامه مانند بوق و لرزش را سفارشی کنید. اگر به چنین هشدارهایی نیاز ندارید، آنها را خاموش کنید، یا اگر برایتان مهم است که یک مورد گم شده را از دست ندهید، صدا را بلند کنید.

هر دستگاه فلزیابی دارای کارایی و عملکرد خاص خود می باشد و بر اساس سیاست های کاری شرکت تولید کننده از قابلیت ها و ویژگی هایی برخوردار می باشد.

دستگاه الفا تا ۵ متر عمق میزنه و سیستم کاری پالسی داره و دستکاه مانتیکور وی ال بوده و ۱.۵ متر عمق میزنه

هیچ عدد و ارقام عجیبی در صفحه اصلی برنامه وجود ندارد که فقط برای افرادی که حرفه ای مشخص باشد.

دلیل پایین بودن قیمت محصولات نیز واردات و پخش بصورت عمده می باشد و با سود ناچیزی بصورت عمده یا خرده بفروش میرسد .توجه داشته باشید که محصولات پیشنهادی شرکت که مدل و امکاناتشان در کاتالوگ شرکت موجود است ،کاملا گنج یاب اصل و قبلا حداقل دو بار توسط تیم مهندسی شرکت آلفا الکترونیک تست شده اند. قبل از خرید هرگونه سیستم فلز یاب و گنج یاب ،کیفیت و کارایی و قیمت شرکت آلفا الکترونیک را با سایر شرکت ها مقایسه کرده و سپس تصمیم بگیرید. همچنین کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید فلزیاب به شما خریداران محترم در سراسر کشور می باشند.

لیست قیمت فلزیاب، طلایاب و گنج یاب تمامی محصولات موجود و وارداتی آلفا دتکتورز

ج) به دستگاهی که توانایی شناسایی حفره ها و تونل ها را داشته باشد، حفره یاب و اسکنر ژئوفیزیک گفته می شود.

یا عدد متغیر و روش نمایش از یک برنامه به برنامه دیگر اما در یک ایده کلی متفاوت است.

این روش تست نیز روش خـوب و قـابل اطـــمینانی هــست. شرکت آلفا دتکتورز با افتخار اعلام می کند که هر سه روش ذکر شده(چند لایه، خاک و سنگ سخت)، در زمان خرید بصورت کامل توسط خریدار قابل انجام می باشد.

روش اول: با توجه به اینکه اکثر دستگاه های موجود در بازار ایران به انواع ذرات و مواد معدنی واکنش نشان می دهند و کاوشگر را گمراه و نا امید می کنند، بهترین روش تست فلزیاب برای به چالش کشیدن دستگاه فلزیاب تست به روش چند لایه است.

پاسخ ساده “به اندازه قطر سیم پیچ” است. بنابراین فزیاب با سیم پیچ و لوپ های بزرگتر عمق بیشتری را تشخیص می دهند.

Report this wiki page